środa, 30 października 2013

Niby nic, a tak to się zaczęło...

Nie do końca tak, ale dużo się tego na wycinałam swojego czasu.

Polecam wszystkim mamom te proste dekoracje dla dzieci. Można znaleźć wiele fajnych i łatwych wzorów w gazetkach ( ja lubię Hobby i Hobby Extra , ale są jeszcze inne np Mały Artysta ) .
Ja mam już łatwiej, mi pomaga Zosia.To ona zrobiła wszystkie szablony i oczywiście nadzoruje prace przygotowawcze , czyli to od niej zależy co będziemy wycinać :) . Dlatego słodkich bałwanków chyba w tym roku nie będzie  ( bo to w poczuciu 10 - latki obciach ).









 

1 komentarz:

  1. świetny pomysł!!! Zabawa na 102:)) Ptaszorki rewelacja! Reniferki też fajne, ale ptaszorki są takie mniej oczywiste na Święta a przez to zyskują "to coś".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń